Продавець Інтернет-магазин Агроруно розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1196 відгуків
Центральный район, возле Центрального Универмага, пл Гагарина, 2, Вінниця, Україна
Додати відгук
Продаж запчастин та комплектуючих до мотоблоків, мототракторів, гума, колеса для садової техніки
+380 (93) 686-28-34
+380 (99) 100-04-89
+380 (67) 648-85-14
Кошик

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

1 Перед оформленням замовлення дізнайтеся максимум інформації про компанію на сайті

  • Вивчіть дані про продавця, умови замовлення, оплати та доставки.
  • Зверніть увагу на знак «Наявність документіву» біля контактної інформації компанії. Він присвоюється підприємствам, які надали Prom.ua свідоцтво про державну реєстрацію.
  • Важливим показником надійності є наявність реквізитів для оплати замовлення на сайті компанії в розділі «Контакти».

2 Перед замовленням дізнайтеся думка інших покупців – прочитайте відгуки про продавця

Знайдіть відгуки про цікавить вас компанії на сторінці товару, на сайті компанії або в розділі «Відгуки». На сторінці профілю компанії в розділі «Відгуки» ви зможете дізнатися відсоток позитивних і негативних відгуків, залишених покупцями, а також думка покупців про швидкість виконання замовлень.

Звертайте особливу увагу на:

  • Наявність і суть негативних відгуків, їх кількість.
  • Коментарі до відгуків: якщо компанія дає розгорнуті коментарі та корисні поради своїм клієнтам, значить вона зацікавлена в лояльності своїх покупців і докладає зусиль для побудови процесу якісного обслуговування своїх клієнтів, як нових так і постійних.

3 Уважно вивчіть інформацію про товар чи послугу, які ви збираєтеся придбати

  • Звертайте увагу на опис, характеристики, параметри. Ви можете уточнити всі ваші деталі, а також запросити додаткові фотографії, сертифікати або ліцензії, задавши запитання за допомогою форми «Написати нам» на сайті компанії або зателефонувавши продавцю за вказаними телефонами.
  • Перед здійсненням замовлення уточнюйте умови повернення товару, умови гарантійного обслуговування від продавця або виробника.

4 Виконуйте замовлення через корзину, а листування через особистий кабінет

  • Рекомендуем совершать сделку с компанией через корзину портала Prom.ua, а электронную переписку вести с помощью личного кабинета покупателя. Это послужит подтверждением Вашей сделки с компанией в случае возникновения проблем с заказом.
  • При оформлении заказа в корзине товаров внимательно указывайте свои данные для отправки и номер контактного телефона. Если вы зарегистрированы на портале, как покупатель, ваши данные будут автоматически подставляться в форму заказа и форму сообщения.

5 Оплата заказа

Мы не рекомендуем вносить полную предоплату стоимости вашего заказа компаниям, которые:

  • Не предоставляют гарантии выполнения заказа или политики возврата средств.
  • Зарегистрированы на портале короткое время, о работе которых мало или совсем нет отзывов.

6 Никогда не предавайте персональные данные третьим лицам

Будьте внимательны, не передавайте ваши персональные данные третьим лицам. Для оформления заказа на портале следующие данные не используются:

  • PIN-код вашей карты.
  • Ваш логин или пароль в кабинет покупателя/компании.
  • Секретные коды, номера ваших личных счетов.
  • Пароли, которые приходят на ваш телефон.
  • Данные паспорта, прописки, других документов.

7 Сохраняйте документы, подтверждающие покупку

Обязательно сохраняйте все документы, подтверждающие сделку с компанией (чеки, гарантийные талоны, почтовые декларации, электронную переписку и любые другие документы, полученные от компании). Эти документы необходимы для гарантийного обслуживания товара, а также для подтверждения факта Вашей сделки с компанией в случае возникновения проблем по заказу.

8 Проверьте ваш заказ при получении

При получении товара убедитесь в его сохранности, целостности и соответствии заявленным компанией параметрам.

При виявленні невідповідностей або пошкоджень зверніться до працівника служби доставки і складіть опис змісту посилки/замовлення, після чого зв'яжіться з представником компанії в найкоротші терміни для вирішення проблеми.

Рекомендуємо вам перед здійсненням операції уважно слідувати вказаним вище рекомендацій.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner