Продавець Інтернет-магазин Агроруно розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1320 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 15.10).

Східна Салтівка, вул. Нескорених, 47А, Харків, Україна
Додати відгук
Продаж запчастин та комплектуючих до мотоблоків, мототракторів, гума, колеса для садової техніки
+380 (93) 686-28-34
+380 (99) 100-04-89
+380 (67) 648-85-14
Кошик

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

Рекомендації по безпечним покупок на Prom.ua

1 Перед оформленням замовлення дізнайтеся максимум інформації про компанію на сайті

  • Вивчіть дані про продавця, умови замовлення, оплати та доставки.
  • Зверніть увагу на знак «Наявність документіву» біля контактної інформації компанії. Він присвоюється підприємствам, які надали Prom.ua свідоцтво про державну реєстрацію.
  • Важливим показником надійності є наявність реквізитів для оплати замовлення на сайті компанії в розділі «Контакти».

2 Перед замовленням дізнайтеся думка інших покупців – прочитайте відгуки про продавця

Знайдіть відгуки про цікавить вас компанії на сторінці товару, на сайті компанії або в розділі «Відгуки». На сторінці профілю компанії в розділі «Відгуки» ви зможете дізнатися відсоток позитивних і негативних відгуків, залишених покупцями, а також думка покупців про швидкість виконання замовлень.

Звертайте особливу увагу на:

  • Наявність і суть негативних відгуків, їх кількість.
  • Коментарі до відгуків: якщо компанія дає розгорнуті коментарі та корисні поради своїм клієнтам, значить вона зацікавлена в лояльності своїх покупців і докладає зусиль для побудови процесу якісного обслуговування своїх клієнтів, як нових так і постійних.

3 Уважно вивчіть інформацію про товар чи послугу, які ви збираєтеся придбати

  • Звертайте увагу на опис, характеристики, параметри. Ви можете уточнити всі ваші деталі, а також запросити додаткові фотографії, сертифікати або ліцензії, задавши запитання за допомогою форми «Написати нам» на сайті компанії або зателефонувавши продавцю за вказаними телефонами.
  • Перед здійсненням замовлення уточнюйте умови повернення товару, умови гарантійного обслуговування від продавця або виробника.

4 Виконуйте замовлення через корзину, а листування через особистий кабінет

  • Рекомендуем совершать сделку с компанией через корзину портала Prom.ua, а электронную переписку вести с помощью личного кабинета покупателя. Это послужит подтверждением Вашей сделки с компанией в случае возникновения проблем с заказом.
  • При оформлении заказа в корзине товаров внимательно указывайте свои данные для отправки и номер контактного телефона. Если вы зарегистрированы на портале, как покупатель, ваши данные будут автоматически подставляться в форму заказа и форму сообщения.

5 Оплата заказа

Мы не рекомендуем вносить полную предоплату стоимости вашего заказа компаниям, которые:

  • Не предоставляют гарантии выполнения заказа или политики возврата средств.
  • Зарегистрированы на портале короткое время, о работе которых мало или совсем нет отзывов.

6 Никогда не предавайте персональные данные третьим лицам

Будьте внимательны, не передавайте ваши персональные данные третьим лицам. Для оформления заказа на портале следующие данные не используются:

  • PIN-код вашей карты.
  • Ваш логин или пароль в кабинет покупателя/компании.
  • Секретные коды, номера ваших личных счетов.
  • Пароли, которые приходят на ваш телефон.
  • Данные паспорта, прописки, других документов.

7 Сохраняйте документы, подтверждающие покупку

Обязательно сохраняйте все документы, подтверждающие сделку с компанией (чеки, гарантийные талоны, почтовые декларации, электронную переписку и любые другие документы, полученные от компании). Эти документы необходимы для гарантийного обслуживания товара, а также для подтверждения факта Вашей сделки с компанией в случае возникновения проблем по заказу.

8 Проверьте ваш заказ при получении

При получении товара убедитесь в его сохранности, целостности и соответствии заявленным компанией параметрам.

При виявленні невідповідностей або пошкоджень зверніться до працівника служби доставки і складіть опис змісту посилки/замовлення, після чого зв'яжіться з представником компанії в найкоротші терміни для вирішення проблеми.

Рекомендуємо вам перед здійсненням операції уважно слідувати вказаним вище рекомендацій.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner